Čeština (Česká republika)Deutsch (DE-CH-AT)
Home Informační centrum Výlety v zimě Přes Labskou louku do Harrachova

Přes Labskou louku do Harrachova

labska-louka

Hezký nenáročný výlet pro běžky i sjezdovky. Pro menší námahu můžete využít rokytnické i harrachovské lanové dráhy.

Trasy: Dojdeme až k dolní stanici lanové dráhy na Lysou horuČerný potok. Přepravíme se na vrchol Lysé hory a vystoupáme doprava podél tyčového značení do Kotelského sedla. Odtud budeme sjíždět po České cestě nejprve po červené k Růženčině zahrádce. Za ní odbočíme doleva na zelenou a dojedeme až k rozcestí U čtyř pánů. Po žluté dojdeme přes křižovatku Labská louka až k Prameni Labe. Od Pramene Labe sjedeme zpět na rozcestí Labská louka. Odbočíme doprava a po zelené sjedeme na Voseckou boudu. Odtud sjíždíme prudce dolů po žluté na Krakonošovu snídani. Odbočíme na modrou Harrachovu cestu a okolo Mumlavského vodopádu dojedeme do Harrachova. Vyjedeme na lanovkou na Čertovu horu a po modré Janově cestě okolo Janovy skály dojdeme na Studenov. Odtud po sjedeme buď po zelené do Horní Rokytnice, nebo po žluté do Dolní Rokytnice, Vilémova nebo Pasek nad Jizerou. Po sjezdovce je možné sjet na Dolní náměstí.

Délka: 22 km, z toho 17 km z kopce, 4 hodiny

Obtížnost: nenáročné, možné absolvovat s dětmi, na běžkách i na sjezdovkách

Alternativně lze od rozcestí U čtyř pánů sjet na Labskou boudu, pak vystoupat zpět na křižovatku Labská louka a pokračovat k Prameni Labe nebo na Voseckou boudu. Plus 45 min.

Doporučujeme pohlídat si čas poslední jízdy lanové dráhy z Harrachova.